Intrebări frecvente
Nu găsești răspunsul la întrebarea ta?
CE TREBUIE SA STIU?
Toate informatiile din magazinul anterior au fost adaugate si in aceasta noua, moderna versiunea a magazinului.
Daca ai mai comandat de la noi, in contul tau de client vei descoperii tot istoricul comenzilor tale si vei putea sa le tii evidenta mai usor. In acest moment, la finalizarea unei comenzi, in sectiunea Comenzi din contul tau de client vei putea descarca direct factura aferenta comenzii.
O noua si inedita experienta se adreseaza clientilor nostri care nu au un cont de client alocat si a celor noi, care acum isi pot face un cont direct prin platformele Facebook si Google.
Pentru orice informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email office@cusutsisurfilat.ro
Procedura de retur a produselor achizitionate din magazinul online:
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe email la adresa: office@cusutsisurfilat.ro si la telefonul afisat pe site.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formular ReturFormular retur Square Mile şi expedierea acestuia pe adresa office@cusutsisurfilat.ro Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către SQUARE MILE. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Singer; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile necesare.
Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa SQUARE MILE (tel +40 (760) 670 860 ) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către SQUARE MILE.