Intrebări frecvente

Nu găsești răspunsul la întrebarea ta?

TRIMITE MESAJ

[caldera_form id=”CF5dc542e7ad61c”]

CE TREBUIE SA STIU?

Toate informatiile din magazinul anterior au fost adaugate si in aceasta noua, moderna versiunea a magazinului.

Daca ai mai comandat de la noi, in contul tau de client vei descoperii tot istoricul comenzilor tale si vei putea sa le tii evidenta mai usor. In acest moment, la finalizarea unei comenzi, in sectiunea Comenzi din contul tau de client vei putea descarca direct factura aferenta comenzii.

O noua si inedita experienta se adreseaza clientilor nostri care nu au un cont de client alocat si a celor noi, care acum isi pot face un cont direct prin platformele Facebook si Google.

Pentru orice informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la adresa de email office@cusutsisurfilat.ro

 

CUM PLASEZ O COMANDĂ?

Te invităm sa accesezi produsele prezentate pe site.

Descoperă și alege produsul potrivit și apasă pe butonul din dreapta “adaugă în coș”. În “Coșul Meu” poți vedea toate produsele pe care le vrei comandate. Când termini cumpărăturile, trebuie să apeși pe butonul “Finalizează comanda”.

Specifică datele de livrare și facturare și alege modalitatea de plata. Nu uita să verifici la sfarșit datele completate și apasă pe butonul Trimite Comanda. Imediat vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, urmând să fii contactat în maxim 24 de ore de către noi cu confirmarea finală si detalierea eventualelor întrebări.

IN CE STATUS SE AFLA COMANDA MEA? CUM POT VERIFICA?

Daca ai plasat comanda si ai selectat optiunea de creare a unui cont de client, poti urmării comenzile plasate direct din contul de client folosind numărul unic de comandă primit la plasarea acesteia accesand optiunea Urmarire Comanda.

Daca ai plasat o comanda fara optiunea de creare a unui cont de client, din pacate nu poti urmari comanda.

POT SA ANULEZ O COMANDĂ?

Da. O comandă poate fi anulată trimitând un email la adresa: office@cusutsisurfilat.ro. Nu uita să specifici numarul comenzii plasate. Te vom contacta noi ulterior pentru confirmare.

POT PLASA O COMANDA FARA CONT DE CLIENT?

Da. Pentru a face o comandă nu este obligatorie înregistrarea unei cont de client.

CONTURILE PRIN FACEBOOK SI GOOGLE SUNT SIGURE?

Da. Iti poti genera un cont de client prin conectarea directa cu Facebook sau Google. Toate informatiile preluate sunt necesarea accesarii contului pe singer-shop.eu. Acest date includ nume, prenume si adresa de email.

PRODUSELE AU GARANTIE?

Pentru toate produsele cu exceptia accesoriilor si consumabilelor, vandute si livrate de catre Singer beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare.

IMPORTANT: NU intra in garantie urmatoarele repere:

  • LA MASINILE DE CUSUT CASNICE: PLACA AC, TRANSPORTOR, PICIORUS PRESARE, SUVEICA, GRAIFER SI BOBINA.
  • ACCESORIILE SI CONSUMABILELE, ADICA ACELE PARTI DE APARAT CARE SE MONTEAZA/DEMONTEAZA CU MANA DE CATRE UTILIZATOR, FARA A FI NEVOIE DE FOLOSIREA UNOR SCULE SAU DISPOSITIVE SPECIFIC (CHEI, SURUBELNITE, ETC.)
  • VASE DE STICLA SAU PLASTIC, FURTUNE, PERII, TELURI, SITE, PASATOARE, SACI, FILTRE, CASETE ANTI-CALCAR, ACUMULATORI ETC.
  • BECURI, ARCURI, CURELE, BUTOANE COMANDA, GARNITURI ETANSARE, ELECTRO-VENTILE, MATERIALE TEXTILE DE ACOPERIRE.
  • REPERELE ACOPERITE (INFUNDATE) CU DEPUNERI DE CALCAR DIN CAUZA UTILIZARII APEI DURE.

Produsele au fost concepute si fabricate pentru a putea fi utilizate exclusiv pentru scopuri casnice; ele isi pierd garantia in cazul utilizarii lor in activitati profesionale, exceptie facand doar produsele strict dedicate si concepute pentru activitati profesionale.

Cumparatorul are obligatia sa respecte cu strictete instructiunile producatorului din manualul de utilizare.

SUNT DATELE MELE PERSONALE IN SIGURANȚĂ?

Siteul nostru folosește tehnologia SSL pentru criptarea datelor stocate. Domeniul este găzduit pe un server securizat cu access restrictionat amplasat pe teritoriul României.

CE DATE SUNT COLECTATE DESPRE MINE?

Colectăm doar datele necesare prelucrării comenzi plasate. Datele colectate sunt necesare pentru trimiterea facturii și pentru generarea AWB-ului de livrare. Nu colectăm și nu stocăm alte date decat cele mentionate la generarea contului de client sau la efectuarea unei comenzi.

Pentru mai multe informații te rugăm să te informezi. Citește Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile de utilizare.

DACA VREAU STERGEREA DATELOR MELE PERSONALE, CUM PROCEDEZ?

Poți solicita un raport cu datele tale personale stocate pe siteul nostru trimitând un email la adresa gdpr@cusutsisurfilat.ro. În termenul legal de 30 de zile vei primi un raport documentat în format electronic de la responsabilul nostru GDPR. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta si pe adresa de email office@singer-shop.eu sau la numerele de telefon +40 (760) 670 860 .

Siteul nostru folosește tehnologia SSL pentru criptarea datelor stocate. Domeniul este găzduit pe un server securizat cu access restrictionat amplasat pe teritoriul României.

Procedura de retur a produselor achizitionate din magazinul online:

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, si sa returneze produsul/produsele în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

Pentru returnarea produselor, va rugam sa ne contactati pe email la adresa: office@cusutsisurfilat.ro si la telefonul afisat pe site.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului. Pentru exercitarea dreptului de denunţare unilaterală a contractului trebuie să ne informaţi în scris, prin completarea Formular ReturFormular retur Square Mile şi expedierea acestuia pe adresa office@cusutsisurfilat.ro Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data acceptării returului de către SQUARE MILE. Pentru a fi acceptată returnarea produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare în care v-au fost livrate (să aibă etichetele originale Singer; trebuie păstrată integritatea documentelor însoţitoare). Coletul trebuie să conţină şi Formularul de Retur completat cu toate informaţiile necesare.

Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa SQUARE MILE (tel +40 (760) 670 860 ) pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau ca banii vor fi rambursati in cel mai scurt timp. Doar in aceasta situatie, costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către SQUARE MILE.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Imagine
  • SKU
  • Rating
  • Preț
  • Stoc
  • Disponibilitate
  • Adaugă în coș
  • Descriere
  • Greutate
  • Dimensiuni
  • Informații adiționale
Click outside to hide the comparison bar
Compară
X
Call Now Button